2DO LIST

20 augusta

Ahojte gelfíci,
vitajte pri mojom ďalšom príspevku na mojom blogu a dnes si preberieme, ako produktívne využiť svoj deň vďaka ,,To do list" alebo ,,2DO LIST" alebo v doslovnom slovenskom preklade ,,Čo spraviť list."



Ja som v grafickom programe vytvoril 2D list ktorý má všetko čo potrebujem. Po stručnom nadpise som dal sekciu ,,Dôležité úlohy" kde si môžte napísať úlohy, ktoré chcete v tento deň splniť. Pre správne kontrolvanie jedálničku som nezabudol pridať sekciu ,,Čo som jedol/jedla." Samozrejme som nezabudol ani na ľudí ktorí cvičia, a bez sekcie ,,Exercise" by sa zaobišli iba s tažkosťami. V druhej časti listu sú 3 "obláčiky"- ,,Ráno" ,,Poludnie" a ,,Večer," ktoré slúžia na zaznamenávanie denných aktivít. Aby ste mali motiváciu piť vodu som pridal aj sekciu ,,Voda." Na koniec celého prouktívneho dňa môžete vyhodnotiť či bol váš deň dostatočne produktívny a či ste s ním spokojný. Nižšie si môžte tento TO DO LIST aj stiahnuť dokonca v dvoch farebných variantách.


Toto by bolo k môjmu príspevku všetko. Majte produktívny deň.

Váš AurelRaw

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.