Miesta a mestá, ktoré mi bolo potešením navštíviť

04 apríla

Ahojte gelfíci,
vítam vás u krátkeho príspevku na mojom blogu. Dnes som sa rozhodol odporučiť vám pár destinácií, ktoré som sám navštívil. Zameral som sa na naše susedné krajiny, aby ste nemuseli zas toľko cestovať.

1. Neusidler See
Neusidler See alebo po slovensky neziderské jazero asi jedno z najkrajších jazier ktoré som kedy videl. Je iba kúsok od Bratislavy v Rakúsku a zaujímavosťou je že prechádza aj cez Maďarsko. Ja som mal tú česť prebicyklovať okolo skoro celého jazera. Túto cyklotúru naozaj odporúčam každému. Jazero je prenádherné, cítite sa ako pri mori.

2. Praha
Praha, alebo ako ju volám ja Přaha je jedno prekrásne mesto. Čo si budeme hovoriť, naši susedia a dlhoroční kolegovia to jednoducho s ich hlavným mestom vyhrali. Nebudem vás zaťažovať s pamiatkami (ktorých je mimochodom hojne) stačí keď sa prejdete po starom meste a ste ohurení dostatočne. 

3. Gdańsk
Gdańsk je mesto na severe Poľska. Áno viem, toto mesto je už trochu ďalej ale stále je to u naších susedov, tentokrát Poliakov. Gdansk je pobrežné a prístavné mesto. Konkrétne si môžte namočiť nohy v Baltskom mori. Vravím "namočiť nohy" preto, pretože Baltské more je dosť studené. Opäť vás nechcem zaťažovať pamiatkami ale Gdańsk je jednoducho prenadherné mesto. Stačí mi len počuť "Gdańsk" a hneď by som sa tam vrátil. Dovolím si dokonca tvrdiť, že Gdańsk je najkrajšie miesto/mesto ktoré som v svojom živote navštívil.
Toto je všetko pre môj krátky príspevok. Ak sa vám páčil tak ho nezabudnite ohodnotiť, okomentovať a ak ešte nie si gelfík tak neváhaj a pridaj sa medzi nás. Urobiť tak môžeš dolu v kolkónke Gelfíci stlačením tlačidla "Sledovať".
Váš Gelfie

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.