Čo na akné

30 marca

Ahojte gelfíci,
vítam vás pri daľšom príspevku na mojom blogu.
Akné. Strašiak každého dospievajúceho človeka a niekedy aj problém dospelých ľudí. Našťastie v tejto dobe na omedzenie, prípadne odstránenie akné exsituje veľa metód. Ja spomeniem pár krémov ktoré využívam ja.

1.Balea soft&clean
Hneď dopredu upozorňujem, že tento produkt nemá akné odstrániť, ale iba zabrániť jeho tvoreniu. Slúži najmä na prečisťenie pokožky. Má konzistenciu mydla a aj nanášanie je podobné. Tento produkt ja osobne používam ráno a večer pretože fantasticky osvieži. Dá sa kúpiť v skoro každej dm.
+osvieži pokožku
+dostupná cena
-neodstraňuje akné, iba zabraňuje jeho vzniku
Tento produkt odporúčam 👍

2.Oriflame pure nature
Tento produkt sa mi osvedčil asi najviac. Veľmi sa mi páči nanášanie tejto akoby vody ktoré je cez sosáčik takže sa pupákov nemusíte dotýkať prstom ako je to napríklad u krému sebamed (3.bod). Hneď po nanesení je cítiť že to zaberá a akné veľmi účinne odstraňuje. Oriflame pure nature je ďalej typický ich pôvodom z prírody kedže sa pridavajú rôzne rastlinné výťažky (napr. Aloe)
+nanášanie
+prírodný produkt
+učinné odstránenie akné
-tekutá konzistencia
Tento produkt jednoznačne odporúčam 👍👍👍

3. Sebamed clear face
Sebamed clear face je veľmi kvalitný produkt ktorý som dlhšiu dobu používal. Okrem odstraňovania akné aj uzatvára póry. Pozor! Tento produkt nepoužívajte preventívne! Mohlo by prísť k tomu, že si vaša pokožka naň zvykne a prestane na vás účinkovať.
+kvalitne odstraňuje akné
+uzatvára póry
-pri nanášaní sa musíte priamo dotknúť pupáku
S produktom son bol spokojný, no druhý krát by som si ho nekúpil. ☝

4.Aknelot roll-on lotion
Aknelot je zaujimavý krém. Zatiaľ ho iba testujem ale príde mi ako prienik všetkých predchadzajúcich krémov okrem prvého. Nanášanie je bez priameho kontaktu, je ihneď cítiť že zaberá ako aj pri druhom.
+nanášanie
+odstraňuje akné
+uzatvára póry
+ukľudňuje pokožku
-nefunguje preventívne

Toto by bolo všetko pre môj príspevok, dúfam že sa vám páčil. Ak áno, nezabudni ho zdielať, okomentovať a ak ešte nie si gelfík, tak sa pridaj medzi nás!
Váš Gelfie.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.